BOL IŞIKLI JANJANLI CANAVAR PC TOPLADIM!

AMD ve MSI ürünleri ağırlıklı bir kasa topladım. Benim PC 3 sene oldu ve yetmemeye başlamıştı. Artık oyunlarda kasma veya kayıtlarda sıkıntı olmayacak. Açıklamada ürünlerin detaylı listesi var. Beğenmeyi ve paylaşmayı unutmayın.

VİDEO İÇERİĞİ:
Uzun süredir yeni kasa toplamayı düşünüyordum. Müzik ve video işleri ile uğraştığım için kasanın güçlü olması gerekiyor. Kullandığım sistem 3 yıl kadar önce toplanmıştı ve teknoloji hızla geliştiği için bazı oyunlarda fps düşüşü ve edit yaparken sıkıntılar görüyordum.
Yeni sistemi tavsiyeler üzerine MSI ve AMD ağırlıklı topladım. İstanbuldan sevgili Osman Hulusi Evrensel kardeşim yardımcı oldu ve birlikte donanımı aldık ve topladık. Şuan bu yazıyı yeni sistemde yazıyorum:) Bildiğiniz canavar oldu. Aşağıda ürünlerin tam listesini bulabilirsiniz.
Osman kardeşimin donanım üzerine kanalı► 211118azino.com/pass/UCHROIme1JE2F27O317h5Lxg
PC Sistem Bilgileri▼

Anakart►MSI X470 GAMING M7 AC
Ekran Kartı►MSI RX VEGA64 WAVE 8G 8GB HBM2 2048Bit AMD Radeon DX12
İşlemci►AMD Ryzen 7 2700X Socket AM4 3.7 GHz (Boost 4.3GHz) 20MB Önbellek 105W
Ram►XPG DDR4 SPECTRIX D80 4X 8gb
Harddisk►ADATA XPG SX6000 128 GB M.2 X2
Kasa ►RAMPAGE FALCON-X GAMING USB 4x120mm 3.0 RGB FAN MidT ATX GAMING
Klavye►MSI VIGOR GK70
Mouse►MSI INTERCEPTOR DS200
Kulaklık►MSI GH60
Monitör► Asus MG278Q

BENİ TAKİP EDİN▼
INSTAGRAM►instagram.com/hasanmustan
FACEBOOK FAN SAYFASI► facebook.com/sesegelin
TWITTER ► twitter.com/MustanTSC

YORUMLAR

  • Ben bir çok insanın değiştiğini gördüm mesela bir kanal vardı ismini vermeyeyim 20.000 iken tanımıştım şuan 1.000.000+ abone de seni ben pes 2015'de iken tanımıştım. O zamanlar daha güzeldi benim için çünkü bir kanalın ne kadar az takipçisi olursa o kadar iyi oluyor benim için. Karşımdakinin başarılı olmasını istemiyorum değil abonesi çoğalmaya başlayan insanlar değişiyor birden bire ben seni pes 2017 videolarında izlemeyi bırakmıştım dedim bu adam değişir fakir ytcilik rolü yapar felan dedim kendi kendime. Ama yanılmışım iyi ki de yanılmışım. Seni uzun süredir izlemiyordum Hasan ağabey artık izleyeceğim değişmemiş ve o saygı ve sevgi çerçevesini korumuşsun. Seni çok seviyorum. Başarıların devamını, sevdiklerinle ve ailenle mutlu ve huzurlu bir ömür geçirmen dileğiyle Esen Kal!

    NEINVERSNEINVERS22 gün önce
    • sen 2015te bile ana karnındasındır sikmim yalanını şurda hadi uza hadi

      hasanefehasanefe14 gün önce
    • Muhteşem okurken duygulandım

      bayby baybybayby bayby16 gün önce
    • Abi bizde para yok ama eski kasani bana hediye eder yada satarmisin? Lutfen

      BILAL ALI 25253448BILAL ALI 2525344818 gün önce
    • Abi seni uzun zamandır takip ediyorum eski kasanı bana verirmisin alacak gücüm yok umarım görürsün eğer verirsen çok mutlu olurum

      Kral TsKral Ts19 gün önce
    • aga be

      Mert saykoMert sayko19 gün önce
  • O bilgisayar cok insanin hatirasi

    ALEKSANDR GLADISHEVALEKSANDR GLADISHEV4 saatler önce
  • Egemen kaan ne kadar sansli

    delimiyim lan bendelimiyim lan ben7 saatler önce
  • eski bilgisayarını bana versene

    mikayil altşmikayil altşGün önce
  • Bazen sadece şu çocuk olmak istersin bu arada yorum tutmuş😉

    KvH-ErenDönmezKvH-ErenDönmez2 gün önce
  • 2080ti daha iyi olabilirdi

    An1l SnmZAn1l SnmZ3 gün önce
  • Kasanın linkini verirmisin yada nereden aldın sadece kasayı

    SANAL GAMİNGSANAL GAMİNG6 gün önce
  • Pc Toplam Ne Kdr ?

    Esat YıldırımEsat Yıldırım7 gün önce
  • Abi toplam kaç TL tutu bende alıcam

    subwofoor basssubwofoor bass8 gün önce
  • Çok mantıklı toplanmış bazı kişiler çok gereksiz para veriyor ya da düzgün toplamıyor ama olmuş bu güzel olmuş hasan abi

    Ahmet Furkan  KapucuAhmet Furkan Kapucu8 gün önce
  • Ben 5FPS ye de razıyım. Bilgisayırımın özellikleri: 2GB 624Mhz DDR2 ram - ekran kartı yok (Intel HD graphics 4000 32mb gram - Intel atom 1.33 GHz. 4çekirdekli -Windows 10 home 32-bit OS :D yalan değil Minecraft en düşük ayarlarda 21FPS

    Bedirhan AkgünBedirhan Akgün8 gün önce
  • Abi allah yolunu açık etsin inşallah bana da nasip eder inşallah

    Eren UğurluEren Uğurlu8 gün önce
  • Ne kadara topladın

    Elif vs AlperenElif vs Alperen8 gün önce
  • 3:31 egemen kaan çarpılıyo

    Dragon RobloxDragon Roblox9 gün önce
  • teşke benimde olsa

    nuri kannuri kan9 gün önce
  • Abi İnşallah Hayırlısı Olur (AMA KISKANMADIM DEĞİL :D seviliyosun)

    Alişan ÇağlarAlişan Çağlar9 gün önce
  • Kac tl ye topladin abii solermiisn lutfen

    Bay ReLaxBay ReLax9 gün önce
  • 3:58 deki egemen kaan ın tipine gelin gençerrrr

    qwert xxqwert xx9 gün önce
  • Abi twitch e başlasan güzel olur aslında

    Berat EkinBerat Ekin9 gün önce
  • TRvisionrlarda iyi kazanıyor

    InFlameSTVInFlameSTV10 gün önce
  • en büyük hayalim bilgisayarımın olması arkadaşlarımla birlikte beraber oyunlar oynamak eğlenmek zaman geçirmek çok istiyorum ama durumumuz yok işte :(

    Selcuk OzcelikSelcuk Ozcelik10 gün önce
  • Otuz kusur yaşina gel misin hala oyun oynu yosun :)

    Avaz MamajonovAvaz Mamajonov10 gün önce
    • Oyunun yaşı olmaz karşim 😉

      Emirhan ToğranEmirhan Toğran9 gün önce
    • Abi bi kalp

      Avaz MamajonovAvaz Mamajonov10 gün önce
  • Abi hepsi kaç para tuttu

    modaloji _modaloji _10 gün önce
  • abi bu pc ne kadar

    Ahmet AlbayrakAhmet Albayrak11 gün önce
  • O kadar para vermeye deymez gereksiz performans 3000-4000tl bir bütçeli yeterinden fazla bir pc alabilirdin.

    Gorkem GencGorkem Genc11 gün önce
  • Abi nolur böyle videolar çekme kiskanuyorum mesela bizim 1 adet telefon vardı oda Nokia 3310 reisdi

    SuperKingTurkish FanSuperKingTurkish Fan11 gün önce
  • Abi o aldıkların ve eski bilgisayarın ne kadar ne olur söyle

    GUKOMEN GOGUKOMEN GO11 gün önce
  • Abi eski kasayı bana hediye edermisin senin işine yaramayan beni kral yapar

    Arca CanbolatArca Canbolat12 gün önce
  • *Hasan Abi Biliyorum Bu yorumu Görmeyeceksin Ama Yazayım Görürsün Belki Diye Kanal Fotorafını O Ps4 kolu nu gözüne tutuyordun ya o resmi koyarmısın Nostalji Olsun*

    Ashab-i KehfAshab-i Kehf12 gün önce
  • Hocam baya kısa video ama senin için reklamlar bile değer abii

    Emirhan IlgezdiEmirhan Ilgezdi12 gün önce
  • Bu kanal neden hayla var

    Bılal SazakBılal Sazak12 gün önce
  • 2700X ve Vega 64 mü? YAŞASIN AMD !

    Pixel OyundaPixel Oyunda12 gün önce
  • 2:35 Aga o ekran kartı tüplü lamborghini gibi bişey

    EfeCanOfficialEfeCanOfficial12 gün önce
  • KEŞKE SENİN GİBİ Bİ BABAM OLSA YA tövbe tövbe allaha şükür babam yaşıyoda SENİN GİBİ ZEVKLERİ YOK :D

    KING FOREVERHDKING FOREVERHD12 gün önce
  • İnşallah bizimde böyle PC mız olur

    New CatFansNew CatFans12 gün önce
  • Ben bu kanala başladığımda pes falan sevmezdim sen sevdirdin abi❤️

    Ahmet Çağan BeyhanAhmet Çağan Beyhan12 gün önce
  • Vay be adam yeni bilgisayar aldı benim daha bir bilgisayarım yok Allah isteyen herkese pc versin

    Furkan AğaçdikenFurkan Ağaçdiken12 gün önce
  • Abi nba 2k 19 oyna

    mehmet can Canmehmet can Can12 gün önce
  • dünyanın en şanslı adamlarından biririsin herhalde

    TR Mustafa SönmezTR Mustafa Sönmez13 gün önce
  • OĞLUN O EKİPMANLARI KIRICAK DİE İÇİM İÇİMİ YEDİ ABEEE

    Yılan TEAMYılan TEAM13 gün önce
  • Islemciyi egemen firlatinca icim gitti

    memo aşçımemo aşçı13 gün önce
  • Bendede aynı kasa var

    Gökalp TemelliGökalp Temelli13 gün önce
  • O sisteme o Ram yakışmamış

    Ali YasinAli Yasin13 gün önce
  • Bendede var bundan daha iyi hatta

    Trap Music EUTrap Music EU13 gün önce
  • *O BİLGİSİYAR BENDE OLSA ALLAHIMMMMMMMMMMMMMMM AMA YOK BENİM Kİ :(( 3 GB RAM ALDIĞIM FPS DE HERALDE 20 BAŞKA ÇIKMUYODURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR*

    Arda GüneşArda Güneş13 gün önce
  • abi benim bilgisayarım 12 yıllık sen 3 yıllık kasayı değişiyon ayıptır ya bende insanım

    Ber kBer k13 gün önce
  • Abi seni çok seviyorum samimisin

    fatih efe ayfatih efe ay13 gün önce
  • Hasan Abi Ben Senin Kasanı Görünce Kendi Kasamı Hurdacı Kaç Tlye Alırdiye Düşündüm :D

    Orhan YıldırımOrhan Yıldırım13 gün önce
    • Vala bende ama benmkni 2.500 tlye alir

      Avaz MamajonovAvaz Mamajonov10 gün önce
  • egemen işlemci pinlerini yamuyodu lan

    Yusuf MetehanYusuf Metehan14 gün önce
  • 6500TL o ekran kartına vereceğinize rtx 2080 alıp 6000TL fiyatına rahatlıkla pubg 150 200 arası FPS alırdınız ve RTX Shader özelliğinide kullanabilirdiniz

    Faruk ÖzgünFaruk Özgün14 gün önce
BOL IŞIKLI JANJANLI CANAVAR PC TOPLADIM!
Candy (2006) 1080P 7.3 | Карты: навигация и общественный транспорт | Imperium miłości / Kurt Seyit ve Şura