ÜNİVERSİTEDE İLK GÜN !! (OKULU BIRAKTIM MI?)

Canlarımm bugün sizlerle okul vlogu üniversitee vlogu çektik arkadaşımın üniversitesine gittik neler var neler yok ayrıca okulu bıraktım mı ? Herşey videoda umarım beğenirsiniz öpüyorumm !
BENİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP EDİN:
instagram: instagram.com/yagmurozkavak/
Musically: yagmurozkavakk
İş Teklifleri (Business) yagmurozkavak@gmail.com

YORUMLAR

  • OKULLAR NASIL GİDİYOR ? SİZCE ÜNİVERSİTE Mİ ? LİSE Mİ ? Yorumları bekliyorum AYRICA BEĞENİ BUTONUNU KIRIYORUZ +10.000 LİKETA YENİ VİDEO GELİYOR ! ❤️

    Yağmur ÖzkavakYağmur Özkavak24 gün önce
    • Lisee

      Nehir ŞuraNehir Şura19 gün önce
    • Videodaki üniversite hangi üniversite

      Kaan SargınKaan Sargın20 gün önce
    • *Seni Yirim Ben Ya :)*

      Burak WinnerBurak Winner22 gün önce
    • Ablaam sen neden yemek yemedin arkadaşin Alp ile birliklte o yiyodu senin önünde yokrtu NEDEEN

      Yengem._.saktayuk sen anlat karadenizYengem._.saktayuk sen anlat karadeniz23 gün önce
  • Alp ile sevgili olun yaaaa ❤❤

    0esin soy0esin soyGün önce
  • Ya anladık bırakmadın okulu elli bin kere söyledin aq

    Vay BeVay Be3 gün önce
  • Abla saçına az su deydir.

    Dilara Işık KarahanDilara Işık Karahan4 gün önce
  • Neyse onu bunu boşver de Alp senin gibileri çoğaltmak lazım

    Aslanım bi bah hele burayaAslanım bi bah hele buraya8 gün önce
  • Şu konuşma şeklini bir düzelt mk

    Aslanım bi bah hele burayaAslanım bi bah hele buraya8 gün önce
    • Şu çeneni de bir sal artık

      Aslanım bi bah hele burayaAslanım bi bah hele buraya8 gün önce
  • Elidor'un kolay saç tarama spreyleri var. Bana kalırsa en iyisi mor kutulu olanı. Turuncu da iyi ama.

    Sude UnalSude Unal10 gün önce
  • Abla o cocua coook uzuldum gecmis olsun allah yardimcisi olsunn aminn 😫😫😫😫😫😫😓😌

    belis cicekbelis cicek10 gün önce
  • Aabla sacin icin dis ici n dis fircasina sac spreyi sik ve sacina sur

    belis cicekbelis cicek10 gün önce
  • Baya yakışiyosunuz yağmur alp yakışiyosunuz daha çok videolarınız gelsin

    Sümeyye YıldırımSümeyye Yıldırım10 gün önce
  • Hangi bölüm????

    Demet KaradanaDemet Karadana10 gün önce
  • El kremini ovuştur elinde erit saçına sür düzelterek

    Aleyna KaraAleyna Kara11 gün önce
  • başlık okulu bıraktımmı? üniverstede ilk gün yazabilecek kadar aptalsın :?

    Erçin KözErçin Köz13 gün önce
  • Oha çok güzel lan bizim liseden daha guzel

    emine zerda yilanemine zerda yilan13 gün önce
  • yagmur abla toprakla oyna topraga elini sok olacaktır garantili ;)

    Merhamet HaneMerhamet Hane14 gün önce
  • Yagmir abla taragina islak mendil soktugunda sacinin elektiriklenmesi gidiyo kesin cozum seni cok seviyorum💓💓

    asu zeynep zenginasu zeynep zengin14 gün önce
  • Tamam

    Elif NasElif Nas15 gün önce
  • Elektirik için saçina nemlendirici krem sürebilirsin

    Sudenaz AyazSudenaz Ayaz16 gün önce
  • Diş macunu sür

    Sahver GulbenkSahver Gulbenk16 gün önce
  • El kremi saçın elektrik lenmesini önler 🕹🔋🔌

    Byun BaekhyunByun Baekhyun16 gün önce
  • Yağmur abla tarağın üzerine ıslak mendil takıp öyle tara elektriklenmiyo

    Meryem ŞenMeryem Şen16 gün önce
  • Saç kremi sürerken elektriklenme olmaz😙

    Pofuduk TvPofuduk Tv17 gün önce
  • 6.14 şarkı ??

    Beyza GüneşBeyza Güneş17 gün önce
  • hangi üni?hangi bölüm?

    Zeynep SidreZeynep Sidre17 gün önce
  • Yayından geldim ablaa çok istedim ama almadın beni çok üzüldüm... Oysaki seni çok seviyordum ve seninle konuşmak en büyük hayalimdi.... Bütün videoların harika.... Seni çok seviyorum cevaplarsan çok sevinirim bide seviliyorsun ablammm❤️❤️❤️❤️

    Afra İmrenAfra İmren17 gün önce
  • CANLİDAN GELDİM .BENİ ALMADİNN

    Fatma BaşFatma Baş17 gün önce
  • Yayından gedim

    xxcedly xxyedekxxcedly xxyedek17 gün önce
  • Yayaindan geldik

    Adem Erkan PolatAdem Erkan Polat17 gün önce
  • sevgili ????

    bngs yldbngs yld17 gün önce
  • Saçını ahşap tarakla tara

    İpek Şanlıİpek Şanlı17 gün önce
  • *yaa alp önden atakan hoşgörene yandan burak yörüke benziyooo*

    Ponçik KızPonçik Kız18 gün önce
  • supersin

    leyla dadasovaleyla dadasova18 gün önce
  • Vılok

    Nihal CreyweyNihal Creywey19 gün önce
  • 6:15 şarkının ismi lütfen

    Nisa BilginNisa Bilgin19 gün önce
  • Saçına ya limon sür yada 2 tane miklatls alp birini altan birini ünden tut😊😊😊☺☺☺😚😚😚😚😘😘😘😘😘 seni çok seviyoruz.

    Kız kardeşler buketnurKız kardeşler buketnur19 gün önce
  • Bu lise son değil miydi ya

    Yaren GünayYaren Günay19 gün önce
  • Alp i atakan hosgoren e çok benzettim hele ilk araba sahnesinde ayni atakan 😂

    dylan obgendylan obgen19 gün önce
  • Başlık çok zekice gkficjfjfjfj

    JUNGKOOK'un TavşanıJUNGKOOK'un Tavşanı20 gün önce
  • Cok guzel sin

    Ayca AycaAyca Ayca20 gün önce
  • Güçlü ol yağmur abla sen bizim her şeyimizsin lazımsın bize seni çok seviyorum

    Öykü ve Ezelin DünyasıÖykü ve Ezelin Dünyası21 gün önce
  • Bu çocuğu kaçırma yağmur. Hem pamuk kalpli,hem yakışıklı hem anlayışlı baya iyi. Alp i kaçırmaaa 😉😉😉 diyenler +1

    Elif ErtuğrulElif Ertuğrul21 gün önce
  • Efso +1

    BVS- DCBVS- DC21 gün önce
  • Alpte Alpmiş ha

    Tuana GülalTuana Gülal21 gün önce
  • Ben anlamadım 1 ay önce kerem aygün kolejinde video atıyordun şu an üniversite diyorsun anlamadım pek

    Bi' Dünya ChallengeBi' Dünya Challenge21 gün önce
  • Biri soylesin ya abla sen 12 te gitmiyomuydun

    Eda ÇakmakEda Çakmak21 gün önce
  • Ankarada mı oturuyosun bende Ankarada oturuyorum

    Eylül Zehra MengiEylül Zehra Mengi21 gün önce
  • Sevgili gibisiniz mi acaba

    Elif Sıla KüçükElif Sıla Küçük21 gün önce
  • Alple çok yakışıyorsunuz

    Zeynep Sude UlusZeynep Sude Ulus22 gün önce
  • bütün kelimeleri yutuyorsun ne dediğin beli değil hiç bişey anlamıyom

    Ilayda YılmazIlayda Yılmaz22 gün önce
  • Taragina islak mendilini koyup tara ama saf olsun kopuklu olmasin iyice yika kopugu cikmasin sikinca ve o sekilde tarayinca elektriklenmesi gidiyo💓

    ABDULLAH SOYDASABDULLAH SOYDAS22 gün önce
ÜNİVERSİTEDE İLK GÜN !! (OKULU BIRAKTIM MI?)
Bruce Campbell | Penantian 4 Tahun Rini Yulianti Berbuah Manis | Kaitou Tenshi Twin Angel (TV)